Tuesday, February 3, 2009

Hari Kedua Kejohanan Olahraga MSS Zon Bingkor 2009

Pengerusi & Ahli-ahli Jawatankuasa Pengelola Kejohanan Olahraga Majlis Sukan Sekolah-sekolah Zon Bingkor Kali Ke-42 Tahun 2009 bergambar bersama setelah tamatnya kejohanan.

Alhamdulillah, Kejohanan Olahraga Majlis Sukan Sekolah-sekolah Zon Bingkor Kali Ke-42 Tahun 2009 telah dilangsungkan dengan jayanya. Hari kedua menunjukkan bermacam-macam ragam... ada yang menangis, marah dan tentunya ada yang gembira. Paling melonjak kegembiraan tentunya Kontinjen dari SK Bunsit di mana mereka berjaya menjadi johan keseluruhan dengan merangkul 10 pingat emas, 5 perak dan 2 gangsa. Ditambah lagi olahragawan dan olahragawatinya juga dari SK Bunsit. SK Luagan pula berjaya menjadi naib juara dengan 3 emas dan 2 gangsa. Pasukan tuan rumah turut berbangga apabila berjaya mendapat tempat ketiga dengan 1 emas, 7 perak dan 6 gangsa serta menjadi juara dalam pertandingan perbarisan.

Tahniah kepada para pemenang, dan yang kurang bernasib baik... jangan putus asa, cuba lagi... Kita jumpa di SK Binaong 2010!



1 comment:

Abu habib said...

Tahniah kepada Sk Tuarid Taud, walaupun hanya dapat tempat ketiga, tetapi ramai atlit terpilih ke peringkat daerah, ada peluang lagi la tuuu... Apapun dah dapat jadi Juara Perbarisan okay la... . Tahniah Ust. Matsah dan semua yang terlibat.